" 30 éves könyvelési tapasztalattal rendelkező iroda. Szektor semleges teljes körű számviteli szolgáltatás ellátását vállaljuk egyéni vállalkozók, Bt-k, Kft-k, Rt-k, társasházak, alapítványok, egyesületek, non-profit szervezetek; közhasznú társaságok, borászattal foglalkozó cégek részére. A könyvelőiroda szolgáltatásai: könyvelés akár visszamenőlegesen is; egyszeres és kettős könyvvitel vezetése; könyvvizsgálat; adótanácsadás; üzletviteli tanácsadás; munkaügyi és TB ügyintézés; bérszámfejtés; SZJA bevallás elkészítése; szabályzat, kimutatás, mérleg, adóbevallás, beszámoló készítése; ügyfélképviselet hatóságok előtt; ügyfeleink kérésre könyvelési anyagokért házhoz megyünk."
Cím: 3300 Eger, Kisasszony utca 79/a GPS: 47.909093,20.36101 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 36-414-436 Mobil: (30) 362 05 31 | |
Email: adbekft@gmail.com | |
Könyvelés, adótanácsadás, bérszámfejtés, hatóságok előtti képviselet. Könyvvezetési módok: kettős könyvvitel, bevételi nyilvántartás, egyszeres könyvvitel. Vállalkozási, társasági formák, amelyeknek a könyvelését vállaljuk: egyéni vállalkozó, KFT, BT, KKT, KHT, társasházak, alapítványok. Könyvelés visszamenőlegesen is, könyvelés felülvizsgálat, önellenőrzések elkészítése. Bejelentkezés telefonon. Tel: (20) 379-8221
Cím: 2310 Szigetszentmiklós, Bíró Lajos utca 103. GPS: 47.34996,19.061211 Térkép (Google Map) | |
Mobil: (20) 379-8221 | |
Email: konyveles.agbekft@gmail.com | |
Vállalunk gazdasági társaságok részére könyvvizsgálatot, teljes körű könyvelést, adóbevallások készítését, munkaügy, bér és TB ügyintézést, hatóságok előtti képviseletet, garanciával, reális áron.
Cím: 1163 Budapest, Gárda utca 32. GPS: 47.506563,19.179958 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 06/1-403-2205 Mobil: 06/20-920-3497 Fax: 06/1-403-2205 | |
Email: albertveronika@freemail.hu | |
Kocsis M. Andrea vagyok, regisztrált mérlegképes könyvelő.
1995-ben egyéni vállalkozóként kezdtem (képesített könyvelő), 2002-től mérlegképes könyvelőként folytattam a tevékenységet.
Vállalkozásunk 2008. júliusában alakult családi vállalkozásként, több mint 12 éves szakmai tapasztalatra alapozva.
Ügyfeleim többsége ez idő alatt is hűek maradtak hozzám.
Teljes körű könyvelést, számviteli szolgáltatást kínálunk, gazdasági társaságok, egyéni vállalkozások, társasházak és egyéb szervezetek részére, felelősségvállalással Budapesten és vonzáskörzetében.
Hatóságok előtti képviselet, bérelszámolás, bevallások és beszámoló készítése. Magánszemélyeknek adóbevallás.
Cégalapítás előtti konzultáció; gazdálkodási rendszer kialakítása, tervezése, adótanácsadás.
Vállalkozásuk eredményes működéséhez - igényeiknek megfelelően - rendszeres, személyes tájékoztatást nyújtunk a törvényi és jogszabályi változásokról és segítünk megtalálni azokat az adózási lehetőségeket, amelyek alapján szabályosan, de minden lehetőséget kihasználva készülhet a könyvelés.
Cím: 1183 Budapest, Ráday Gedeon utca 98. GPS: 47.450861, 19.193958 Térkép (Google Map) | |
Mobil: 06-70-235-3237 | |
Email: ankabt@gmail.com | |
Web: http://www.ankakonyveles.hu |
A vállalkozás szolgáltatásai: társasházkezelés, közös képviselet, lépcsőház takarítás, kertgondozás, társasházi ügyintézés; társasház könyvelés; épület takarítás. Adminisztrációs és könyvelési feladatainkat számítógépes programokkal végezzük, vezetjük és tartjuk naprakészen. Ügyfeleink kényelme érdekében hívásra házhoz megyünk, így az otthon kényelmében, egyszerűen intézhetik társasházzal kapcsolatos ügyeiket. Tel: 06-30-408-7064
Cím: 1024 Budapest, Zivatar u. 5. GPS: 47.514867,19.030956 Térkép (Google Map) | |
Mobil: 06-30-408-7064 | |
Email: hebarimmo@hotmail.com | |
Web: http://tarsashazkezelo.eu/ |
A KATONA-INGATLAN KFT. célja, hogy Óbuda-Békásmegyer és vonzáskörzete területén a már megszokott magas színvonalon, sokoldalú szolgáltatásokkal, lássa el a hozzá forduló társasházak képviseletét.
Üzleti filozófiája változatlan: a kor követelményeinek megfelelően, magas színvonalú, minél komplettebb, profi szolgáltatás nyújtása, reális áron.
Ennek érdekében folyamatosan növeli szolgáltatásai színvonalát és fontosnak tartja a kezelt házak lakóival, számvizsgáló bizottságaival való együttműködést.
Erre jó példa az internetes lekérdező rendszer, amelynek segítségével a tulajdonosok az interneten saját belépési kódjukkal ellenőrizhetik a közös költség befizetéseiket, nyilvántartott adataikat, a számvizsgáló bizottságok tagjai pedig a könyvelést is.
Személyes ügyintézés: kedd: 15-19 óra, szerda: 9-12 óra
Telefonos ügyintézés: hétfő: 12-15 óra, csütörtök: 9-12 óra.
Cím: 1039 Budapest, Margitliget u. 1. földszint GPS: 47.600521,19.054087 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 06-1-999-7638 Mobil: 06-20-497-9959 Fax: 06-1-243-0753 | |
Email: katonaingatlan@gmail.com | |
Web: http://www.katonaingatlan.eu |
Éves költségvetés elkészítése, közgyűlés elé terjesztése
Közgyűlések levezetése a társasházi törvény szerint, illetve az SZMSZ-ben meghatározottak szerint
Közgyűlés által elfogadott éves feladatterv végrehajtása
Lakónyilvántartás, határozatok könyve vezetése, az SZMSZ. társasház közössége, illetve a vonatkozó törvényi előírások szerinti módosítása
Vállalkozói és karbantartási szerződések megkötése
Háztakarító, házfelügyelő, karbantartók, fűtő folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása
Közös területek biztosítási káreseményeinek biztosító felé történő jelentése
Kárszakértővel egyeztetés, kárhelyének megmutatása
SZMSZ, Házirend elkészítése, szükség esetén Alapító Okirat módosítása
Társasházi pályázatokon való részvétel
Hasznosítható területek, felületek bérbeadásának intézése
Bérleti szerződések megkötése, karbantartása.
Cím: 1203 Budapest, Topánka u. 14. GPS: 47.392423,19.201072 Térkép (Google Map) | |
Mobil: 06-70-341-7609 | |
Email: sm.hazvarazs@gmail.com | |
Web: http://www.smhazvarazs.hu |
Irodánk több mint húsz éve nyújt teljes körű könyvviteli szolgáltatást ügyfeleinek! Az ügyvezető-tulajdonos, Talabira Erzsébet könyvvizsgáló, adótanácsadó, nemzetközi adószakértő. Amennyiben Ön most alapít céget, vagy nem elégedett jelenlegi könyvelőjével próbálja ki szolgáltatásunkat! Ügyfeleinkenk széleskörű tanácsadást nyújtunk: megoldjuk a könyveléssal, adózással kapcsolatos problémáikat! A magas színvonalú szolgáltatás korrekt árral párosul! Specialitások: Környezetvédelmi termékdíj. Speciális nemzetközi ügyletek kezelése! Külföldi adóalanyok ÁFA visszatérítése, ÁFA regisztráció.
Cím: 2040 Budaörs, Szabadság út 27. GPS: 47.460964,18.960373 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: +3623-444-225 Mobil: +3630-986-6751 Fax: +3623-444-224 | |
Email: talabira@itlaudit.eu | |
Társaságunk, a TRI-MEZON Kft 2009. óta foglalkozik társasházak közös képviseletével, üzemeltetésével.
A mi feladatunk az, hogy a lakóközösséggel együttműködve biztosítsuk a Társasház mindennapi életének gördülékeny és problémamentes működését.
Ennek érdekében a legfontosabb feladataink:
■ Kezeljük a társasház üzemelési számláját – költségkímélő elektronikus átutalásos rendszerben; OTP terminál, Spektranet, Raiffeisen Express…stb.
■ Javaslatot adunk a tarsashaz felújítási, megtakarítási alapjainak kezelésére
■ A társasház teljes pénzforgalmának, naprakész könyvelése
■ A Tulajdonosok befizetéseinek egyenlege– havi frissítéssel - honlapunkon jelszóval védetten megtekinthető.
■ Az új építésű társasházak közös területeinek garanciális és szavatossági ügyeinek intézése.
■ Szervezeti és Működési Szabályzat elkészítése és közgyűlés elé terjesztése-Ügyvédi ellenjegyzés megszervezése
■ Pénzügyi beszámolók elkészítése. A közös költség befizetésének folyamatos ellenőrzése Közös költség kintlévőségek behajtására jogi folyamatok (FMH) megindítása.
■ Tulajdonosokkal, Számvizsgáló Bizottsággal való folyamatos kapcsolattartás alapelvünk.
■ Elkészítjük a Társasház költségvetési tervét az éves bejárásokon felmerült hibák elhárításának fontossági sorrendjét figyelemebevéve.
■ Elvégeztetjük a Társasházakra előírt időszakos kötelező felülvizsgálatokat- az azokon feltárt hiányosságokat, hibákat kijavíttatjuk az épület biztonságos üzemeltetése érdekében.
■ A Társasház szerződéseit évente felülvizsgáljuk. Célunk, hogy a ■ Társasház a lehető legkedvezőbb áron jusson magas színvonalú szolgáltatásokhoz.
■ Közgyűlések megszervezése és lebonyolítása. Ezzel kapcsolatban jegyzőkönyvek, határozatok nyilvántartása és a ■Határozatok könyvének vezetése.
■ Karbantartási szerződések megkötése
■ Karbantartási munkák megrendelése árajánlatkérés, versenyeztetés
■ Szakipari munkák megrendelése. Az elvégzett szakipari munkák ellenőrzése, vállalkozási díjak kifizetése teljesítésigazolás után.
■ Azonnali hibaelhárítást igénylő beavatkozásra megrendelések megadása
■ Közös területek biztosítási káreseményeinek bejelentése, kárszakértővel egyeztetése, biztosítási kárrendezés lebonyolítása
■ Közüzemekkel való kapcsolattartás
■Önkormányzattal való kapcsolattartás, Önkormányzati pályázati lehetőségek felkutatása
■ Társasház kulcsainak kezelése
■ Társasház épületterveinek kezelése.
Az elmúlt 5 évben nagy tapasztalatra tettünk szert a jelentős kintlévőségekkel küzdő Társasházak talpra állításában.
Cím: 1096 Budapest, Thaly Kálmán u.56. GPS: 47.482278,19.077906 Térkép (Google Map) | |
Mobil: 06-20-992-9543 | |
Email: trimezon@gmail.com | |
Web: http://tri-mezon-hu.webnode.hu |